Selasa, 22 Mac 2011

Social - Puteri Gunung Ledang

Filem Puteri Gunung Ledang
Tiba2 td tertgklh semula citer nie & teringat plak suatu masa dulu ketika aku berlakon sebagai 'extra'. Haha
Filem nie tem tu wt shooting kt Parit Sulong, kalo xsilap tem tu aku tgh nak amek PMR. Tiba2 balik dr hostel jer orang ajak berlakon. Ingatkn mula2 tu berlakon sebagai watak utama, tp apakan daya, bakat belum di asah lg, terpaksa amek watak 'extra' jer. Haha.

Tem jadi extra, segala  bakat yang aku ade aku curahkan dengan bersungguh-sungguh. Tapi yang tak bestnya, scene yang nmpak muka aku takder! Pergh, patutlah xder director yang call aku, kalo tak, mungkin sekarang nie aku antara pelakon filem Hantu Kak Limah Balik Rumah. Haha, ayat nak kerek.

Jadi extra nie senang, takde dialog. Tapi yang tak boley blah, tem scene Hang Tuah berlawan dengan lanun, aku siap ley borak2 dlm kedai yang ade, kononnya, penduduk sema lari bertempiaran & bersembunyi. Haha.
Filem nie oklah tp nasib dia tak aim kutipan RM40 juta. Haha.

Gambar ayah aku tem berlakon (Bersama Radhi Khalid)
Bersama Hang Tuah (M.Nasir)
Bersama Sang Setia (Sabri Yunus)
Trailer Puteri Gunung Ledang
P/S: Pergh, kenangan aku dalam gambar pun xder, hilang tem banjir kt Johor 2006. Sdey..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...